CAMPANYA SOLIDÀRIA

Enguany a secundària centrem la campanya de Nadal en els productes d'higiene personal. Us animem a col·laborar portant qualsevol producte d'aquest tipus: xampú, sabó de dutxa, suavitzant, pasta de dents, raspalls de dents, sabó de mans, pastilles de sabó, crema hidratant, compreses, tampons...
Els alumnes podran dur els productes a l'aula a partir de dilluns 18 i fins dimecres 20. Qualsevol col·laboració serà benvinguda i us ho agraïm per endavant.