Estimades famílies,
El proper divendres dia 9 de febrer celebrarem Carnestoltes a la classe. Cal que les
disfresses siguin creades pels nois i noies al voltant d’una temàtica escollida
per ells. Els hem proposat que facin petits grups i es posin d’acord en la
disfressa. Tot i que no és obligatori,
els convidem a participar, encara que sigui amb un petit complement. Ho farem a la tarda (al matí farem classe normal, sense disfressa). Deixarem un
temps per guarnir-se i farem la celebració tot seguit.
Una cordial salutació!